Πρόκειται για την τακτική όπου δεν πρέπει ποτέ να ακούγεσαι «υπερβολικά έξυπνος» προς τους άλλους ανθρώπους, καθώς τότε όσο καταπληκτικά κι αν είναι τα κατορθώματά σου, δεν θα καταφέρεις να «μεταφέρεις» το «μήνυμά» σου.
Όμως, δεν είναι εύκολο να κάνεις τα πράγματα απλά, ειδικά όταν η πρώτη σου σκέψη είναι ότι πρέπει να «ακούγεσαι έξυπνος» έτσι ώστε να σε σέβονται οι συνομιλητές σου.
Εκεί άλλωστε έγκειται η διαφορά όσον αφορά στους μεγάλους leaders. Ότι κατάφεραν να το ξεπεράσουν κι αυτό και να περάσουν το μήνυμά τους με απλό τρόπο. Θυμηθείτε την καμπάνια «Think Different» της Apple το 1997. Χρησιμοποιούσε φράσεις όπως: «Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The trouble makers. The round pegs in the square holes». Ή το μέχρι και σήμερα γνωστό «Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do».
«Η πολυπλοκότητα είναι ο εχθρός σου. Οποιοσδήποτε ανόητος μπορεί να πει κάτι με περίπλοκο τρόπο. Το δύσκολο είναι να το πεις με απλό τρόπο», έχει τονίσει ο Richard Branson, ο οποίος είναι επίσης fan της απλότητας. Ενώ στον ίδιο δρόμο κινείται και ο Elon Musk, ο οποίος ακόμα και στα meetings της Tesla, θέλει όλοι να μιλούν με απλά λόγια και όχι με δύσκολες ορολογίες.
ΠΗΓΗ:newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου