Είναι γνωστό ότι η σχέση του Αλέκου Πνευματικού με τις νέες τεχνολογίες δεν ήταν ποτέ καλή. Ή για να το θέσουμε καλύτερα, τόσο ο ίδιος, όσο και η δημοτική του παράταξη μέχρι το 2014 το όλο θέμα το θεωρούσαν αγγαρεία.
Και εξηγούμαστε. Οι ιστοσελίδες της "Πορείας Ευθύνης" ενεργοποιούνταν μόνο πριν από τις δημοτικές εκλογές και στη συνέχεια έκλειναν για να ξανανοίξουν στις επόμενες εκλογές. Στο μεσοδιάστημα αν κάποιος πολίτης ήθελε να βρει πληροφορίες για το συνδυασμό, για το πρόγραμμα του συνδυασμού ή για δράσεις της δημοτικής παράταξης έβλεπε τις διευθύνσεις των ιστοσελίδων απενεργοποιημένες. Ο Αλέκος Πνευματικός προσωπικά πολλές φορές άλλωστε αντιμετώπιζε τις νέες τεχνολογίες σχεδόν σε επίπεδο δαιμονοποίησης.
Από το 2014 και μετά η εικόνα άρχισε να αλλάζει.
Ο Πνευματικός ξεκίνησε να εμφανίζεται με ένα τάμπλετ στα δημοτικά συμβούλια, ο Δήμος Κορινθίων απέκτησε κάποια αμφίσημα προφίλ στο Facebook και στο Youtube που ουδείς γνωρίζει ποιος διαχειρίζεται, με ποια εξουσιοδότηση και ποιο πλάνο, όπως και κανείς δεν φαίνεται να έχει την ευθύνη για το τί και πως αναρτάται σε αυτούς τους λογαριασμούς.
Στη συνέχεια όλο και περισσότεροι πολίτες έβλεπαν στις διάφορες εκδηλώσεις τον Αλέκο Πνευματικό κυριολεκτικά "κολλημένο" στην οθόνη του κινητού του και όσοι έχει τύχει να έχουν μπορέσει να δουν την οθόνη του λένε ότι το "μενού" περιλαμβάνει όλες τις ενημερωτικές ιστοσελίδες και τα blogs της Κορινθίας καθώς και συνεχή "βόλτα" στο Facebook σε συγκεκριμένα "σταμπαρισμένα" προφίλ.
Το φαινόμενο κορυφώθηκε το περασμένο καλοκαίρι καθώς σε όλες σχεδόν τις εκδηλώσεις που παρέστη ο Πνευματικός ήταν συνεχώς σκυμμένος πάνω από την οθόνη του κινητού του, με τα γυαλιά του κοντά στο μέσο της μύτης γιατί ως γνωστόν ου γαρ έρχεται μόνον και η πρεσβυωπία μάλλον έχει χτυπήσει την πόρτα του "Κορίνθιου με την αποδεδειγμένη απόδοση".
Κάπου εκεί το περασμένο καλοκαίρι εμφανίστηκαν και κάποια περίεργα ταγκαρίσματα του λογαριασμού του Αλέκου Πνευματικού στο Facebook από κάτι βραδιές με κουβάδες γεμάτους πάγο και μπουκάλια από βότκες αν θυμόμαστε καλά, μέσα από ορισμένες φωτογραφίες που περιείχαν και κάτι περίεργα δαχτυλάκια σε ανάρμοστες χειρονομίες. Φαίνεται ήταν η εποχή που ο Αλέκος "μάθαινε" το άθλημα και δεν είχε ακόμα εκπαιδευτεί στο να φιλτράρει το τι γίνεται στο προφίλ του.
Τελευταία οι κακές γλώσσες λένε ότι ο Αλέκος έχει τόσο πολύ ενθουσιαστεί από τα Social Media και ειδικά το Facebook που δεν "ξεκολλάει" με τίποτα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από την τεράστια αλλαγή που φαίνεται να κάνει προς τo Facebook για την εκλογική του καμπάνια για τις εκλογές του 2019. Οι πληροφορίες λένε ότι τον έχει αναλάβει συγκεκριμένη εταιρεία που καλείται σε μικρό χρονικό διάστημα να τον εκπαιδεύσει στις νέες τεχνολογίες, να "σουλουπώσει" το ιντερνετικό του προφίλ και να τον εμφανίσει ως facebook addicted για να έχει καλύτερο πέρασμα στις μικρότερες ηλικίες.
Ο Αλέκος όμως είναι Αλέκος και είτε ψηφιακός, είτε κανονικός, είναι αυτός που είναι. Έτσι δεν έχει αποφύγει τους ιντερνετικούς καβγάδες και η εκτίμηση μας είναι ότι μόλις το μάθει καλά το εργαλείο και ειδικά κάνα βράδυ που δεν θα είναι το επιτελείο από πάνω του, θα εξαπολύσει τον γνωστό Αλέκο και στο διαδίκτυο και τότε θα γίνει της κακομοίρας.
Πέρα από αυτά όμως ο Αλέκος θα πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός γιατί οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι ο Αλέκος είναι συνεχώς συνδεδεμένος, ενεργός και available εν ώρα υπηρεσίας ή ψαχουλεύει το inbox και τις αναρτήσεις του ακόμα και σε στιγμές που απαιτούν εξαιρετική υπηρεσιακή συγκέντρωση.
Αλέκο, κατανοούμε ότι ξαφνικά με μια δεκαετία καθυστέρηση άρχισες να ανακαλύπτεις το διαδίκτυο αλλά μην περνάς στο άλλο άκρο ... Φανταζόμαστε ότι οι κακές γλώσσες που λένε ότι στα δημοτικά συμβούλια και ότι εν ώρα υπηρεσίας εσύ ψαχουλεύεις το Facebook να είναι κακοπροαίρετες ...
Έτσι "Κορίνθιε με αποδεδειγμένη απόδοση" ;
Κουτούλα Κούλα τα μπαούλα και ο Αλέκος τα οκτάνια ... Βρουμ βρουμ ....
Ποιος είσαι ρε μεγάλε, το TOYOTA HILUX ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου