Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.
«Αγαπητέ κύριε Τρακουσέλλη,
Θα θέλαμε να σας χαιρετίσουμε, και επί τη ευκαιρία του ιδιαιτέρως ενδιαφέροντος άρθρου σας “Ελλάς, που είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;”, όπως και των προηγούμενων άρθρων σας αναφορικά με την NAMCO και το ΡΟΝΥ, προς ενημέρωση σας θα θέλαμε να παραθέσουμε τα παρακάτω:
a) Το αυτοκίνητο PONY παρήχθη με νόμιμη δεσμευτική σύμβαση, μεταξύ της τότε Διοίκησης της CITROËN, 1970-1973, και την NAMCO, με πλήρη τεχνική συνεργασία.
b) Είναι γνωστό ότι δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα PONY παράχθηκαν στην Ελλάδα και πάνω από ένα εκατομμύριο σε 14 χώρες, καθιστώντας το brand PONY παγκοσμίως γνωστό. Ειλικρινά πιστεύετε ότι θα ήταν δυνατόν να παραχθούν αυτά τα οχήματα χωρίς το “oui” της ιστορικά μεγάλης CITROËN; Σημειώνουμε δε, πως η NAMCO, συνεχίζει πιστά και με πάθος τη φιλοσοφία και τη λειτουργική απλότητα των θρυλικών 2CV, έτσι όπως οραματίστηκε και εφάρμοσε ο μέγας ήρωας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, André Citroën.
c) Η Ελληνική κοινωνία ανυπομονεί να ξαναδεί το PONY στους δρόμους. Το PONY έχει εκατοντάδες χιλιάδες οπαδούς και βάλλεται λυσσαλέα από ορισμένες πολυεθνικές. Γιατί; διότι είναι το κατεξοχήν Ελληνικό αυτοκίνητο με διεθνή αναγνώριση.
d) Όσον αφορά ότι χάσαμε την εισαγωγική εταιρία της CITROËN στην Ελλάδα, ίσως θα έπρεπε να το αναζητήσετε δημοσιογραφικά. Εάν θέλετε υπάρχει ειδική μελέτη στην διάθεση σας.
e) Είναι τουλάχιστον αστείο η Εθνική Έγκριση Τύπου Μικρής Σειράς να ορίζει την ταξινόμηση μόνο 250 αυτοκίνητων PONY ετησίως, όταν η NAMCO μόνη της, παρήγαγε 700 το μήνα! Στοιχεία για την προδοσία αυτή, την ταφόπλακα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα, είναι επίσης στη διάθεσή σας.
f) Και από όσα σας πληροφορώ, η κατάσταση αυτή είχε ως πρώτο θύμα, τη ματαίωση, το 2017, της νέας επένδυσης της NAMCO ύψους €100 εκατομμύριων, για να γίνει η Θεσσαλονίκη η παγκόσμια βάση την πώληση έτοιμων εργοστασίων PONY σε όλο τον κόσμο και να αναπτυχθεί το ήδη υπάρχων εργαστήριο Έρευνας και Ανάπτυξης “ΗΡΑΚΛΗΣ” της NAMCO. Το οποίο έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει εξαιρετικούς και ταλαντούχους επιστήμονες με πάθος για την αυτοκινητοβιομηχανία.
g) Γεγονός επίσης είναι ότι η NAMCO ουδέποτε έλαβε κρατικές επιχορηγήσεις ή Δάνεια και μολονότι έλαβε μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς και μάλιστα με άριστες προτάσεις, ουδέποτε έλαβε κάποια κρατική παραγγελία. Επίσης η NAMCO δεν έχει οφειλή σε κανέναν απολύτως.
h) Η ΝΑΜCO ήδη έχει προσφύγει για τα προβλήματα αυτά στην αρμόδια υπηρεσία της European Commission και συγκεκριμένα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και πολύ σύντομα θα αποκαλυφθούν πού είναι πραγματικά οι στρεβλώσεις και ποιοι με τις πράξεις ή/και παραλήψεις των έθαψαν κυριολεκτικά της οικονομία στην Ελλάδα. Και βεβαιώνουμε ότι θα κληθούν να επιληφθούν οι αρμόδιες δικαστικές αρχές.
Ειλικρινά πιστεύουμε ότι εσείς τουλάχιστον γνωρίζετε αρκετά για τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ερώτημα: Μήπως γνωρίζετε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία που να παράγει αυτοκίνητα και να είναι 100% αμιγώς εντόπια;
Σχεδόν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου παράγονται από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και τροφοδοτούν όλες τις πολυεθνικές.
Εμείς απλά αναφέρουμε: Η NAMCO με το PONY Ελληνική Πρόσθετη Αξία (ΕΠΑ) 65% αμιγώς Ελληνικής παραγωγής. Χωρίς να αναφερθούμε στην μοναδική καινοτόμο τεχνολογία “DYNATEC” και “UNIPLATFORM” που η NAMCO κατέχει αποκλειστικά τα παγκόσμια δικαιώματα.
Ειλικρινά ευχαριστούμε για το πραγματικά θερμό ενδιαφέρον σας για την Εθνική Αυτοκινητοβιομηχανία. Και σας βεβαιώνουμε ότι η NAMCO είναι “σκληρό καρύδι” όταν αντιμετωπίζει αυτούς που ενδιαφέρονται μόνο για την τσέπη τους και αγνοούν τα συμφέροντα της Πατρίδας μας.
Με τις ευχές μας για κάθε επιτυχία στο έργο σας.
Με ιδιαίτερη τιμή,
NAMCO International AG
Πέτρος-Τζανέτος Κοντογούρης,
Πρόεδρος»
ΠΗΓΗ:.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου