Τέλος στο όριο των 140 χαρακτήρων στο Twitter - Diogenis Press

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Home Top Ad

Post Top Ad

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Τέλος στο όριο των 140 χαρακτήρων στο Twitter



Τώρα μπορείτε να γράψετε περισσότερο: Μετά από αρκετές εβδομάδες δοκιμών, το Twitter λέει αντίο στο εμπορικό του σήμα, τους 140 χαρακτήρες ανά τιτίβισμα.

Οι χρήστες Twitter δεν έχουν τώρα μόνο 140, αλλά 280 χαρακτήρες ανά tweet διαθέσιμα. Από τα τέλη Σεπτεμβρίου, η υπηρεσία πειραματίζεται με το νέο όριο χαρακτήρων και είχε αρχικά ανακοινώσει ότι θα δοκιμάσει την αλλαγή "με μια μικρή ομάδα" ανθρώπων. Τώρα η νέα δυνατότητα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες.

Μια ανάλυση των δοκιμών έδειξε ότι το «βέλτιστο όριο για τα tweets» είναι 280 χαρακτήρες, ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη.
«Μέχρι στιγμής, ήταν μια πρόκληση για πολλούς χρήστες να εκφράσουν τις σκέψεις τους σε 140 χαρακτήρες» ανακοίνωσε η εταιρεία. Ως εκ τούτου, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να διατυπωθούν τα tweets, μερικά επίσης απορρίφθηκαν εντελώς. «Με την επέκταση του αριθμού των χαρακτήρων, αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά στη φάση της δοκιμής» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Δεν είναι πιθανόν όλοι να έχουν δει το όριο του παλαιού χαρακτήρα ως "πρόβλημα": Ήδη στη δοκιμασία πολλοί χρήστες έχουν αντιδράσει με σκεπτικισμό. Μετά από όλα, οι 140 χαρακτήρες είναι το κεντρικό αναγνωριστικό του κοινωνικού δικτύου. Σε αντίθεση με πολλές άλλες υπηρεσίες, το Twitter σας αναγκάζει να είστε σύντομοι - και πολλοί πίστευαν ότι ήταν καλό.
Η συντομία θα συνεχίσει να υπάρχει στο μέλλον, αλλά κάπως πιο μετριοπαθής. Ο περιορισμός σε 140 χαρακτήρες οφείλεται αρχικά στο γεγονός ότι το Twitter στο ξεκίνημα πριν από δέκα χρόνια αρχικά βασιζόταν σε μηνύματα SMS.

Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, το όριο δεν ήταν πλέον απαραίτητο - αλλά παρέμεινε ως εμπορικό σήμα.
Στην αρχή της δοκιμαστικής φάσης, ο αφεντικό του Twitter, Dorsey έγραψε σε ένα από τα νέα, πιο μεγάλα tweets ότι οι 140 χαρακτήρες ήταν ένας "αυθαίρετος" περιορισμός.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad